Kreativa Therése


Det har varit mycket av den kreativa sorten för mig det sista - me like!



 

15 april. Valde ut en skola och knåpade på ansökningsprovet. Mattias skrattar så åt att man kan bli informationsassistent efter utbildningen.
Jag råkar redan vara informationsassistent :)






Jag fick ett roligt uppdrag på jobbet att ta fram en logotyp åt SociaMediaPedia inför en konferensmedverkan och nystartade hemsida.
Tanken var en stilren, enkel logotyp som skulle passa deras uttryck
på hemsidan, www.sociamediapedia.se

 

 

 

 

...och en portfolio har jag hunnit skapa för min kurs på Textilhögskolan!

Det gäller att inte ligga på latsidan:)





Kommentarer
Postat av: Syster

Åh vad fint :) Häftigt, nu får jag se allting du berättat om! Det ska bli kul att se dem in real life också. Portfolio-systrarna :)

2010-04-23 @ 10:07:04
URL: http://www.louisesvennberg.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0