Kassa 99


Här kommer en tidig uppdatering från mig i norr. Mycket tidigare och färre bilder tagna än jag trodde! En lång men behaglig resa blev det, 24h efter jag satte mig på tåget i Borås kom jag upp till Pajala, och till min mor, mormor & morfar...




En liten glimt av deras stora trädgård, med kvällssolen..




..som gjorde arbetsdagen i trädgården lång :) 




Mamma slipade altanerna i joggingdressen som är så gammal så att blivit modern igen :)
 



Morfar tar igen sig i kvällssolen




Shopping på gården! En lastbil full med varor kommer förbi varje vecka med allt från mjölk & kött till yllegarn för att sticka sina raggsockor ;)






Godnatt säger jag trots att solen lyser in på kudden - vad ska man med nattdukslampa till? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0