Paint it white


Blev inbjuden att hjälpa käre Malin att måla tak i det nyköpta huset
- och det tackar man ju inte nej till :) Fick ju även leka paparazzi,
så jag hade en riktig toppendag ute på landet!







Äntligen en lyckad panorering till min fotokurs!
Jag har kämpat med att få fokus på något motiv som rör sig samtidigt
som bakgrunden är suddig - vilket är svårare än man tror!




Härlig vinkel! :)









Jag i mitt esse!
Det spritter verkligen i fingrarna när jag får pyssla med el.
...och nej, det är inte strömmen som spritter i fingrarna! :)




Jag arbetar tydligen bäst i vinklar :)




Trappan skulle bli vit - igen. Tredje gången gillt!







Malin bjöd på mysig och rustik lunch :)



Kommentarer
Postat av: Mikael

Gott. Då vet jag vem som ska anlitas i framtiden :D

2010-12-01 @ 22:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0