Jag köper också grejer ibland..

 

 

 

Har gått och längtat flera månader efter de ekologiska handdukarna jag skulle unna mig när vi flyttat. Nu är det gjort! Så otroligt mjuk, stor och har inga hål jämfört med min gamla :)

 

 

 

Två hekto lyxte från Berghs får förgylla våra höstkvällar! Smakar vanilj-körsbär och den andra lakrits-hallon. Jag måste tipsa om mitt favoritte, Rooibos yoghurt/citron, som dock är riktigt svårt att få tag på i tebutiker runt om i Sverige - tro mig, jag har kollat. Tack men attans Helene för att du introducerade den där rariteten för mig :)

 

 

 

Jag köpte en glasflaska till Mattias, som han kan ha med till skolan istället för pet-flaska. Efter den miljöinriktade festivalen i Portugal i somras har jag verkligen fått upp ögonen. Utsätts plasten för värme, läcker giftet Bisfenol (BPA) ut i vattnet - inte så mysigt att dricka!

 

 

 

Hampafrön har också tillkommit i vårt hem efter festivalens spår, som influerats från vår favoritfrukost; Müsli, frukt och hampamjölk.

Riktigt gott - och nyttigt :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Mor Mon

Påminner mig om fyra vita muggar som fortfarande står hemma i skåpet.Mor

2010-10-27 @ 08:27:44
Postat av: Jag

Tack för inflyttningspresenten, mor. Vi ska snart komma och hämta i erat köksskåp :)

2010-10-27 @ 20:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0